Home
Personeelsplanning
Web-applicaties
Prototypes
Training
Contact

Crew-planner

De musebox crew-planner is een planning en klantmanagement systeem voor bedrijven die personeel leveren op locatie met wisselende diensten die willen groeien zonder meteen meer planners aan te hoeven nemen.

De crew-planner helpt de planner effectief het overzicht te houden van alle opdrachten en snel de planning en facturatie te regelen. Hierdoor blijft er meer tijd over om nieuwe opdrachten binnen te halen en verder met je bedrijf te groeien zonder evenredig hard in kosten te moeten stijgen omdat je extra planners moet inhuren.

De eerste crew-planner draait sinds vorig jaar bij Security Event Crew BV waar het wordt gebruikt om +230 mensen in te plannen bij +100 events van 10 klanten door 1 persoon.


Hoe werkt het

Medewerkers kunnen inloggen om hun beschikbaarheid, reiskosten en gewerkte uren door te geven en hun planning in te zien in een mobile friendly omgeving.

Als planner zie je meteen hoeveel mensen je nog nodig hebt per dienst en wie beschikbaar is zodat deze meteen kan worden ingepland.

Daarnaast heb je altijd een goed overzicht van lopende opdrachten, je klanten en openstaande facturen. Je kan meteen de gewerkte uren exporteren naar je loon-programma en de reiskosten exporteren als betaalbatch voor de bank.

Voordelen

Features

De crew-planner groeit met je mee

De crew-planner kan worden aangepast en uitgebreid op basis van de werkwijze van je bedrijf. Musebox denkt met je mee om te kijken hoe het werk van de planner/ accountmanager nog verder geoptimaliseerd kan worden. Op het moment dat je nieuwe features nodig hebt omdat je operaties opschalen kan dit makkelijk in overleg worden toegevoegd.

Start met tijd besparen

Ben je benieuwd hoe de crew-planner voor jouw bedrijf kan helpen, of wil je graag een vrijblijvende demo? Neem dan contact op via adriaan@musebox.nl of neem contact op met Adriaan Diepeveen via het Contactformulier.